Telecrane, بیشتر بدانیم

مزایای فناوری جابه جایی بار به وسیله ی ریموت کنترل بیسیم

مزایای فناوری جابه جایی بار به وسیله ی ریموت کنترل بیسیم

 

مقاله 11

 

آیا تاسیسات شما دارای جرثقیل ها، بالابرها یا سیستم های مونوریل قدیمی و کنترل شده به صورت دستی است؟ تبدیل از کنترل دستی به فناوری اتوماسیون می تواند جان تازه ای به تجهیزات شما بدهد، چرخه عمر آنها را افزایش دهد و ویژگی های جدیدی را برای ایمن تر و کارآمدتر کردن عملیات شما ارائه دهد.

 

یکی از انواع فناوری اتوماسیون جرثقیل که می تواند تاثیر زیادی بر تاسیسات و عملیات شما داشته باشد، سیستم ارسال خودکار یا بیسیم  است. این چگونه می تواند کمک کند؟ با ترکیب رادیوها، درایوها، موتورها، ترمزها و برنامه‌ریزی اتوماسیون، سیستم‌های ارسال خودکار به اپراتورها این امکان را می‌دهد تا به طور خودکار بار را به مناطق از پیش برنامه‌ریزی‌شده در یک مرکز با فشار یک دکمه بفرستند – آنها دیگر نیازی به هدایت دستی یا دنبال کردن بار ندارند. به مکان بعدی در فرآیند.

در اینجا، چهار مزیت استفاده از سیستم استفاده از ریموت کنترل جرثقیل سقفی در عملیات شما را مورد بحث قرار خواهیم داد

بهبود امکانات و ایمنی اپراتور

فناوری استفاده از ریموت کنترل جرثقیل با از بین بردن نیاز به مهارت های تخصصی یا دانش فن آوری بلند کردن، کنترل نوسان یا مناطق حفاظت شده کار را برای شما انجام می دهد. با تنظیم جرثقیل در یک مسیر از پیش برنامه ریزی شده، از برخورد با سایر تجهیزات یا اپراتورها برای یک محل کار کلی ایمن تر جلوگیری می کنید. همچنین می‌توان از فناوری ریموت کنترل جرثقیل سقفی برای جلوگیری از قرار گرفتن اپراتورها در مناطق کاری ناامن یا نزدیک فرآیندهای خطرناک استفاده کرد و به محافظت از آنها در برابر خطرات احتمالی کمک کرد.

با دنبال کردن مسیرهای از پیش برنامه ریزی شده، با سرعت بهینه، فناوری جابه جایی  خودکار احتمال خطای انسانی را کاهش می دهد. هنگامی که با نرم‌افزار ضد نوسان یا فناوری منطقه پرواز ممنوع ترکیب می‌شود، سیستم‌های جا به جایی  خودکار می‌توانند به حداقل رساندن خرابی برای تعمیر و نگهداری به دلیل برخورد یا استفاده نامناسب از تجهیزات کمک کنند

 

 

عملیات ساده و افزایش جریان مواد

استفاده از فناوری اتوماسیون جرثقیل، به جای هدایت دستی بار در یک منطقه کاری، به کاهش زمان جا به جایی کمک می کند. فناوری ریموت کنترل جرثقیل حرکت خودکار را برای تعیین موقعیت هدف از یک مکان به مکان دیگر فراهم می کند، در حالی که کمک های انسانی را برای موقعیت یابی دقیق در مکان انتهایی نیز امکان پذیر می کند. با فشردن یک دکمه، یک بار به طور خودکار از یک مکان به مکان دیگر ارسال می شود. سپس، همانطور که بار به مقصد برنامه ریزی شده در طول یک مسیر تعیین شده حرکت می کند، اپراتور می تواند بر روی یک کار متفاوت کار کند یا برای افزایش کارایی، مرحله بعدی فرآیند تولید را شروع کند. با سرعت و دقت بهبود یافته ای که فناوری جا به جایی  خودکار فراهم می کند، می توان مواد را به سرعت و کارآمدتر در مراحل مختلف فرآیند تولید جابه جا کرد تا در زمان صرفه جویی شود و بهره وری بسیار افزایش یابد.

 

 

بهره وری فضایی بهبود یافته

استفاده از فضای عمودی برای ذخیره سازی مواد می تواند زمانی ضروری باشد که فضای کف محدود یا با ظرفیت کامل باشد. یک جرثقیل سقفی با فناوری ریموت کنترل می تواند در امتداد راهروی بین سازه های قفسه ای به یک مکان خاص حرکت کند. جرثقیل سقفی بیسیم  می تواند به صورت دستی یا خودکار یک شی را در یک زمان بلند کند و آن را به محل ذخیره انتخابی منتقل کند.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه