ریموت کنترل 6 کلید تک سرعت جرثقیل سقفی تله کرین F21-E1

[vc_row][vc_column][vc_column_text] خرید ریموت کنترل 6 کلید تک سرعت جرثقیل سقفی تله کرین F21-E1   ریموت کنترل های تله کرین، مدل

ریموت کنترل 8 کلید دو سرعت جرثقیل سقفی تله کرین F24-8D

[vc_row][vc_column][vc_column_text] خرید ریموت کنترل 8 کلید دو سرعت جرثقیل سقفی تله کرین F24-8D   ریموت کنترل تله کرین مدل F24-8D

ریموت کنترل 11 کلید دو سرعت جرثقیل سقفی تله کرین F24-12D

[vc_row][vc_column][vc_column_text] خرید ریموت کنترل 11 کلید دو سرعت جرثقیل سقفی تله کرین F24-12D   ریموت کنترل های تله کرین، مدل
 

 

 

 

خرید ریموت کنترل جرثقیل سقفی تله کرین (Telecrane)

 

 

اهمیت استفاده از ریموت کنترل جرثقیل سقفی تله کرین

در حال حاضر، ریموت کنترل جرثقیل سقفی تله کرین در جرثقیل های بازویی، سقفی، تاورکرین و سایر جرثقیل های مورد استفاده در حوزه های مختلف، پرکاربرد می باشد. به طور کلی، جرثقیل های سقفی، دستگاه یا ماشین آلات پیشرفته ای هستند که برای جابجایی مواد و قطعات سنگین از یک نقطه به نقطۀ دیگر، مورد استفاده قرار می گیرند. جابجایی مواد و اشیای سنگین یا غیر قابل حمل توسط انسان، به واسطۀ به کارگیری جرثقیل های سقفی حرفه ای و مدرن، مطمئن تر، دقیق تر و سریع تر انجام خواهد شد.

به دلیل اهمیت استفاده از چنین جرثقیل هایی در صنایع مختلف تولیدی و کارگاهی، طراحی و ساخت ریموت کنترل جرثقیل سقفی تله کرین بیش از پیش مورد توجه واقع شده است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروزه، قسمت های مختلف جرثقیل های سقفی، توسط ریموت کنترل قابل کنترل است. سیستم هایی که برای ریموت کنترل جرثقیل های سقفی تله کرین طراحی شده اند، بسیار قابل اطمینان، کارآمد، ایمن و تطبیق پذیر می باشند.

همچنین ریموت کنترل تله کرین در کاهش هزینه های جانبی نیز بسیار موثر عمل خواهد کرد. باید خاطر نشان کنیم که اغلب ریموت کنترل های جرثقیل سقفی تله کرین از تولیدات کشور تایوان می باشند.

 

بررسی ویژگی های مهم و میزان بُرد ریموت کنترل جرثقیل سقفی تله کرین

یکی از ویژگی های مهم ریموت کنترل های جرثقیل سقفی تله کرین، بُرد آنها می باشد. میزان برد ریموت های جرثقیل تله کرین به عواملی مختلفی از جمله عدم وجود موانع و همچنین نوع ریموت بستگی دارد. در حالت کلی و استاندارد، میزان برد 20 الی 30 متر می باشد؛ البته برخی از ریموت کنترل های جرثقیل تا برد 100 متر نیز کارایی دارند.

به خاطر داشته باشید که در حین افزایش میزان برد ریموت کنترل، اُپراتور جرثقیل نیز باید همراه جرثقیل حرکت کند. بدین خاطر که نظارت و کنترل بیشتری بر عملکرد و قطعی ناگهانی دستگاه داشته باشد. اپراتور دستگاه، با مشخص کردن حد فاصل دقیق خود با جرثقیل، می تواند نسبت به تغییر و تنظیم برد مناسب ریموت کنترل اقدام کند؛ تا حدی که تسلط و نظارت بیشتر و بهتری بر کارکرد دستگاه داشته باشد.

لازم به یادآوری است که این مدل از ریموت کنترل های جرثقیل سقفی، مجهز به فیلتر (Surface Acoustic Wave=SAW) یا فیلتر پیچیدۀ موج صوتی سطح می باشند؛ که با وجود چنین فیلترهایی، مسیر شکل گیری و ایجاد سیگنال های رادیویی مزاحم یا ناخواسته مسدود شده و در نهایت، ارتباط رادیویی قوی و ایمن بین فرستنده و گیرنده، ایجاد خواهد شد.

از سوی دیگر، برای آنکه جرثقیل سقفی توسط افراد غیرحرفه ای و غیر مجاز، مورد استفاده قرار نگیرد؛ از پین کدها یا رمزهای عبور اختصاصی جهت افزایش میزان اطمینان و امنیت دستگاه استفاده می شود. سایر ویژگی ها را می توانید در کاتالوگ ریموت کنترل تله کرین بررسی کرده و مورد ارزیابی قرار دهید.

انواع مدل های قابل خرید ریموت کنترل جرثقیل سقفی تله کرین که در جدول زیر آمده است را می توانید از گروه صنعتی صادق تهیه فرمایید.

 

مدل توضیحات
F21-E16 کلید تک سرعت، کلید استارت چرخشی و کلید استپ اضطراری
F24-8D8 کلید دو سرعت، شاسی گردان روشن و خاموش، استارت فشاری، استپ اضطراری
F24-12D11 کلید دو سرعت، شاسی گردان روشن و خاموش، استارت فشاری، استپ اضطراری
F24-602 دسته جوی استیک 5 سرعته 4 جهته، 2 کلید سلکتوری سه حالته، 2 کلید سلکتوری دو حالته، 6 کلید تک سرعته، کلید گردان روشن و خاموش، کلید استارت و کلید استپ امرجنسی

جهت استعلام قیمت انواع ریموت کنترل جرثقیل سقفی تله کرین با دفتر فروش تماس بگیرید.

 

ریموت کنترل جرثقیل سقفی تله کرین چه کاربردهای مهمی دارد؟

سیستم پیچیده و ساختار پیشرفته ای که در ریموت کنترل جرثقیل سقفی تله کرین به کار رفته؛ باعث شده تا صنایع مختلف کاربردهای متنوعی از این دستگاه داشته باشند. از ریموت کنترل جرثقیل سقفی در حوزه های مختلف صنعت کشاورزی، ساختمان، حمل و نقل، پتروشیمی، تولیدی، کارگاهی، جرثقیل، لودر، کامیون و . . . استفاده می شود.

 

انواع مختلف ریموت کنترل های جرثقیل سقفی

ریموت کنترل های جرثقیل سقفی تله کرین، در انواع مختلفی از جمله ریموت کنترل های 11 کلید دو سرعته، 8 کلید دو سرعته و همچنین 6 کلید تک سرعته طراحی و ساخته شده اند.

 

مشخصات فنی ریموت کنترل های تله کرین

  • محدوده عملکرد 100 متر به بالا
  • دارای نشانگر باتری
  • کنترل فرکانس به صورت کریستالی
  • دمای عملکرد 45- تا 80+ درجه سانتیگراد
  • مصرف حدود 10 میلی آمپر
  • جنس بدنه نایلون + فایبر گلاس (ABS)
  • مقاوم در برابر شوک
  • دارای قابلیت برنامه ریزی سوئیچ ها و رله ها
  • دارای بیش از یک میلیارد کد شناسایی
  • دارای پایه های لرزه گیر
  • دارای خروجی رله 5 آمپر 250 ولت
  • دارای کابل شماره بندی شده به طول 5/1 متر با نصب آسان
  • حفاظت IP65
  • دارای استانداردهای FCC، RSS210، LVD، R&TTE و CE

 

خرید ریموت کنترل جرثقیل سقفی از گروه صنعتی صادق

برای خرید مطمئن و آگاهانه انواع ریموت کنترل های جرثقیل سقفی، می توانید از نمایندگی ریموت کنترل تله کرین اقدام کنید. یکی از نمایندگی ها و گروه های صنعتی موفق و معتبر در این حوزه، گروه صنعتی صادق می باشد که امکان ارائه مشاوره فنی از سوی مهندسین متخصص و مجرب، تولید قطعات سفارشی جرثقیل سقفی مطابق با نیاز مشتری، تعمیر و تجهیز جرثقیل سقفی و . . . از جمله خدمات ارزنده این مجموعه می باشد.

لازم به ذکر است که در گروه صنعتی صادق، قیمت ریموت کنترل تله کرین کاملاً به صرفه و مناسب لحاظ شده است؛ و مشتریان با اطمینان از کیفیت و کارایی بالای دستگاه، می توانند خرید خود را در این مجموعه ثبت کنند.

 

لیست قیمت انواع ریموت کنترل جرثقیل سقفی تله کرین

 

مدل قیمت (ریال)توضیحاتقیمت (ریال)
F21-2S72.930.000با ترانسمیتر اضافی43.450.000
F21-4D76.450.000با ترانسمیتر اضافی50.050.000
F21-E176.450.000با ترانسمیتر اضافی43.450.000
F24-8D114.950.000با ترانسمیتر اضافی54.450.000
F24-12D185.900.000با ترانسمیتر اضافی92.400.000
F24-60386.100.000با ترانسمیتر اضافی213.400.000

لیست قیمت ریموت کنترل جرثقیل سقفی حدودی بوده و بر اساس نوسانات بازار متغیر می باشد. لذا جهت اطلاع از قیمتهای اصلی و به روز با دفتر فروش تماس بگیرید.

کاتالوگ ریموت کنترل تله کرین

 

منبع خارجی